F.A.Q.

La spedizione è sempre Gratuita?
Si, la spedizione è sempre gratuita per tutto il territorio italiano, comprese isole minori

Quanto dura la spedizione?
Il tuo ordine verrà spedito entro 14 giorni lavorativi dopo il pagamento
Di solito riceverai il tuo ordine in 2-3 settimane.
A volte la spedizione può subire un leggero ritardo a causa delle festività natalizie o di eventi particolari

Come si effettua un ordine?
Scegli gli articoli che desideri e fai clic sul pulsante "Aggiungi al carrello" per prenotare il tuo prodotto.
Quindi fare clic sull'icona "Checkout" in alto a destra per visualizzare il carrello, subito dopo, ti verrà chiesto di fornire i tuoi dati per confermare l'ordine.

Dov'è il mio ordine?
Se sono trascorse più di 3 settimane e non hai ancora ricevuto il tuo ordine, il che è insolito e mai accaduto prima, contattaci qui
Ti risponderemo il prima possibile con tutti i dettagli

Quali metodi di pagamento sono accettati?
Possiamo accettare ogni singola carta di credito esistente e ovviamente PayPal

Ho un'altra domanda, come posso ottenere aiuto?
Per ogni tipo di richiesta puoi contattarci qui e il nostro servizio clienti, disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7, ti ricontatterà il prima possibile

Spedite all'estero?
Sì! Cascia spedisce in tutto il mondo, ovunque tu sia

English

Do you ship internationally?

Yes! Cascia ships worldwide completely of charge, no matter wherever you are

Before buying, contact us for security and ask for shipping information

 

How long is the shipping?

Your order will be shipped within 24 hours immediately after the payment is made

Usually you’ll get your order in 2-3 weeks.

Sometimes shipping may have a little delay due to holiday season or particular events

How do I place an order?

Choose the items you want and click “Add to cart” button to reserve your product.

Then click the “Checkout” icon in the upper right to view your shopping cart and again click “Checkout” to proceed and come to a page where you can apply your discount codes.

Immediately after that, you’ll be asked to provide your details to confirm your order.

Where is my order?

If more than 3 weeks passed and you still haven’t received your order, which is unusual and never happened before, please contact us here

We’ll get back to you as soon as possible with every details

 

What methods of payment are accepted?

We can accept every single credit card existing and obviously PayPal

 

I have another question, how can I get help? 

For every kind of request you can contact us here and our customer service available 24/7 will get back to you as soon as possible